ייעוץ לעסקים משפחתיים

מצליחים בעסק, שומרים על הבית !

זוג שעובד יחד בעסק

עובדים יחד בעסק ומנהלים חיים משותפים? רוצים להרוויח יותר בעסק וגם ליהנות מזוגיות טובה יותר? כשזוג עובד יחד ומנהל עסק משפחתי, יש המון מחויבות, חדוות

קרא עוד »

עובדים יחד עם בני משפחה?

רוצים גם להצליח לקדם את העסק ולהרוויח יותר וגם ליהנות ממשפחתיות טובה?
ייעוץ לעסקים משפחתיים שמומחה בכך יעזור לך להשיג זאת!

זה ידוע שהעבודה המשותפת משפיעה על הקשר המשפחתי

והיותנו בני משפחה משפיעה לטובה וגם לרעה על התוצאות העסקיות

לכן חייבים להעניק פתרון משולב לשניהם באמצעות ייעוץ לעסקים משפחתיים.

רק מומחה בייעוץ לעסקים משפחתיים,

מבין את המורכבות ויכול לקדם את העסק ולשמור על המשפחה,

וכן, יש לנו שיטה מדוייקת לייעוץ לעסקים משפחתיים, כלים, ניסיון מוכח משנת 2004 והמון הצלחות בהובלת עסקים משפחתיים לשביל הזהב שבו

נהנים גם מהצלחה עסקית וגם ממשפחה שטוב לה גם יחד.  

האם ידעתם ש….

– מסתבר שרוב העסקים המשפחתיים לא מגדירים עצמם כעסק משפחתי- רובם לא מבינים שהבעיות או הקשיים שיש להם, נובעים מהיותם עסק משפחתי

ושהדרך לפתור אותם היא בעזרת מומחים בייעוץ לעסקים משפחתיים.

בעסק משפחתי יש המון יתרונות:

 האכפתיות, גאוות היחידה, המחויבות והמוטיבציה, הרצון להצליח וכן, ההרגשה שיש במי לבטוח ואפשר לסמוך.
לעסק משפחתי יש אתגרים עסקיים רגילים כמו לכל עסק – פיתוח ארגוני, ניהול, מכירות וכספים יחד עם אתגרים הקשורים לעבודה עם בני משפחה אתגרים שקיימים רק בעסק משפחתי למשל העברה בין דורית, ניהול הון משפחתי

עם מי אתם עובדים בעסק?…תגללו מטה וכנסו לחלק שלך.

 

לעסק ולמשפחה שלך, מגיעה הזדמנות להצליח יותר, ואני והצוות שלי מחכים לכם כדי לאפשר זאת.  

מי בני המשפחה אצלכם? בחרו את המקרה שלכם כאן בריבועים למטה, ונמשיך משם…

החיבור בין עסקים למשפחה נחשב לחיבור בעל פוטנציאל צמיחה גדול הן מבחינה עסקית, הן מבחינה אישית והן מבחינה משפחתית. יחד עם זאת לא מעט פעמים משפחות רבות המנהלות עסקים מוצאות את עצמן תחת לא מעט מחלוקות, חיכוכים, ריבים ושאר ירקות אותם אפשר לדמות למשקל הקשור לרגליהם. אנו מאמינים כי דרך ייעוץ לעסקים משפחתיים אפשר לקחת את כל הפוטנציאל הגלום לממש אותו תוך כדי שאתם מנפצים כל תקרת זכוכית בדרך.

ייעוץ לעסקים משפחתיים נתפר ונפתר בהתאמה אישית לכל עסק והנפשות הפועלות בו כאשר המטרה המרכזית היא לדעת לשלב בין פיתוח עסקי וניפוץ של כל תקרות הזכוכית הקיימות, לצד שמירה על קשר אישי ומשפחתי חם ואוהב, ייעוץ לעסקים משפחתיים הפך בשנים האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי עסקים משפחתיים והוכח כיעיל.

אחד הדברים המאפיינים עסקים משפחתיים הוא החוסר יכולת להפריד בין עסקים למשפחה, מתי הוא הרגע בו אני צריך להתנהל כבעל מקצוע ובעל תפקיד בעסק ומתי אני צריך לתפקד כאח, אחות, אבא או אפילו נכד. כל ההתעסקות סביב אלו גורמים ללא מעט מחלוקות, חיכוכים וסיבוכים.
על מנת לקחת את העסק צעד אחד קדימה יש לפעול בתבונה ולדעת כי בעבודה יש להתנהג כבעל מקצוע לכל דבר ועניין ולעשות את ההפרדה מהחיים האישיים.
יחד עם זאת, צריך לדעת לעשות את ההפרדה הנכונה כשמגיעים לבית ולא להגיע עם משקעים מיותרים בסוף יום העבודה מאחר והמטרה הסופית היא משותפת – הצלחה של העסק המשפחתי.

לא מעט עסקים משפחתיים מתקשים להוציא הלכה למעשה את כל אלו, בדיוק לשם כך ייעוץ לעסק משפחתי יכול לקחת את העסק אלפי מונים קדימה ואף לשפר את הקשרים האישיים והמשפחתיים.

כאשר אנחנו מדברים על בחירת יועץ לעסק משפחתי אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש.
אם יורדים לעובי הקורה אנו רואים לא מעט חברות שונות ו/או נותני שירות הנותנים שירותי ייעוץ לעסקים, אך אלו אינם מתאימים לייעוץ לעסק משפחתי בשל השילוב שיוצר מורכבות בין עסק ומשפחה ועל כך היועץ חייב להבין במורכבות זו, אין זה ייעוץ ארגוני קלאסי עם פיתרון בית ספר סטנדרטי, זו התאמה אישית של הפיתרון לכל חברה והמשפחה שבה.


כאשר אנו בוחרים יועץ לעסק המשפחתי עלינו לבדוק את הניסיון בחברות משפחתיות, יכולות מגוונות של הבנה עסקית יחד עם רגישות אינטיליגנציה רגשית כמו כן, אותו יועץ משפחתי צריך להגיע עם ראייה יצירתית ורחבה בה הוא מגלה יחד איתנו את כל הדברים שמפריעים בדרך ופועל לשינוי שלהם ללא פגיעה בעסק ובמשפחה.

לילך זיו הפכה ב- 20 השנה האחרונות לבחירתם הטבעית של אלפי עסקים משפחתיים ברחבי הארץ, בשל הניסיון האישי שלה בחברה משפחתית בה עבדה עם בעלה אחיה, הוריה ובני דודים, בשל הניסיון הרב עם חברות ומשפחות בכל אופן שקיים.
לילך זיו והצוות במרכז זיו, מאמינים באנשים ועם הגישה הזו אנו מגיעים לכל ייעוץ. מרכז זיו שם דגש על תוצאות במינימום זמן והשקעה תוך כדי הגשמה עצמית והצלחה עסקית – אם נראה לכם שאתם מעט רחוקים משם היום, אחרי מספר מפגשים איתנו אנחנו בטוחים שהכל יראה אחרת.

זה הזמן לבחור נכון – זה הזמן לבחור בך, במשפחה, ומרכז זיו