מדריכים במתנה

מדריכים במתנה

מדריכים במתנה

מה האפשרויות להגדלת הרווח בעסק? רוצה להגביר מוטיבציה שלך ושל העובדים שלך? רוצה לקחת יותר כסף הביתה בסוף החודש? 5 סרטונים קצרים ממוקדמים וישימים לכל זה, ללחוץ ולעשות!!!

כלים להתנהלות מול כל תחומי החיים ובעסק, המאפשרים להיות שבעת רצון, לפעול נכון ביומיום, להשיג את המטרות וליהנות.

עובדים עם בני משפחה בעסק? ............................................. 10 עקרונות שעוזרים להצליח בעסק ולשמור על הבית .............................................. חובה לכל מי שעובד יחד !

כלים שווים לניהול והנעת עובדים שיגרמו לעובדים שלך לעמוד ביעדים שלהם ולהגדיל לך את המכירות והרווחים.

היית רוצה שיהיה יותר... בעסק? ............................................ לגלות מה מביא להגדלת הכנסות? .............................................. מדריך קצר ועשיר ברעיונות לכך! ללחוץ ולקבל מיד.

יכול לעניין אותך גם:

כלים לפתרון קונפליקטים בעסק משפחתי בהעברה בינדורית

בכל עסק יש קונפליקטים ובעסק משפחתי הקונפליקטים העסקיים מתערבבים עם הקונפליקטים המשפחתיים. בתהליך העברת הבעלות מדור ראשון לדור שני בעסקים משפחתיים "נפגשים" השותפים עם שותפים בירושה, לאו דווקא שותפים מבחירה.
איך מתמודדים עם שותף "בלית ברירה"? חשוב והכרחי במצבים אלה לנהל את הקונפליקטים בזמן, להסתייע בליווי עסקי ממוקד ולהציל את העסק מקריסה.

קרא עוד »

עסק משפחתי – כלים לשמירת האיזון בין המשפחה והעסק

בעלי עסקים רבים מתלבטים האם להתרחב ולהכניס את המשפחה לעסק. מחקרים מצביעים דווקא על אחוזי הצלחה מרשימים בעסקים משפחתיים הן מבחינת וותק והן מבחינת ההישגים הכלכליים. סוד הצלחתו של העסק המשפחתי הוא היכולת לאזן בין שתי המערכות המשימתית והרגשית.

קרא עוד »

השנה הבאה שלי – "תכנית חיים"

מה שמוזר הוא שרוב האנשים מקדישים יותר זמן לתכנון חופשת הקיץ ולא לשנה הבאה
האם החופשה יותר חשובה מהשנה הבאה שכוללת חיים, אתגרים, התרגשויות ועוד…?
כשמגדירים לאן הולכים ומה רוצים- יש יותר סיכוי להגיע.

קרא עוד »

אימון עסקי

אימון עסקי וייעוץ לעסקים להקפצת התוצאות העסקיות והמוטיבציה, באמצעות שיטת עבודה ייחודית, מקנה לעסקים וחברות הדרכה ופתרונות מוכחים להקפצת העסק.

קרא עוד »

חברה משפחתית

עובדים עם בני משפחה? רוצים להרוויח יותר בחברה משפחתית? ושיהיה נעים במשפחה? שלום לך, שמי לילך זיו, מייסדת מרכז זיו לעסקים ועסקים משפחתיים, מעצם כך

קרא עוד »
דילוג לתוכן