כוחו של פרגון בתקשורת בינאישית ובהנעת עובדים - מרכז זיו, לילך זיו

פרגון – כולנו יודעים מה זה, ותמיד כיף לשמוע הערכה על מאמץ מיוחד שאנחנו עושים.
הפרגון הוא כלי שמקרב, תורם רבות לתקשורת חיובית אשר מעודדת אנשים לרצות ולחזור על ההצלחה, להמשיך לעשות וליצור.

ואיך פרגון קשור לעסקים?
הערכה הדדית היא אחד הכלים החשובים ביותר במערכות יחסים, במשפחה, בזוגיות, עם חברים
ובהחלט חשובה ומשמעותית לעסק המורכב משני אנשים ומעלה.
בטח חושבים…”ברור שזה ככה, אז מה חדש…?”
מניסיון של שנים רבות עם עסקים משפחתיים ושותפים, למדנו כי על אף שיש הערכה רבה בין השותפים ובני המשפחה,
הרבה פעמים יש נטייה לא לומר זאת אחד לשני, בעיקר בגלל שחושבים שהצד השני יודע כמה הוא מוערך,
או שלא “יתפוס ביטחון” ויפסיק לעשות את מה שעושה.

כולנו ילדים וזקוקים לחיזוק חיובי
אנחנו יודעים שכאשר נותנים מילה טובה לילדים, זה מניע לפעולה ותורם לתחושת הביטחון.
במקרה של פרגון, כולנו חוזרים להיות ילדים ובמיוחד בעסקים, חשוב לנו לדעת שהפעולות שאנחנו עושים, מביאות לתוצאות יעילות ורווחיות.

אז איך עושים זאת? מה הדרכים הטובות להבעת הערכה?
להגיד מילה טובה (גם מילה אחת עושה את ההבדל): מקסים, נהדר, מצויין או מילים כגון: מדויק, מוצלח
             לשקף משהו טוב – המצגת נפלאה, הלקוח אהב אותך
             לומר תודה בכל דרך – תודה רבה, אני מעריך זאת…
             להדגיש תכונה טובה שיש לצד השני – אתה יסודי, את חייכנית…

מה המינון הנכון?
כמובן כל פעולה, שבאה בכמות הרצויה (לא מעט מדי ולא יותר מדי), היא זו שתגרום לשינוי.
לדעתנו, כמו במרשם רופא – עשו זאת לפחות פעמיים ביום והשתדלו לגוון בדרך בה אתם בוחרים להעריך את השותף שלכם לעסק,
באם הוא אח, בן דוד או חבר טוב.

זכרו, פרגון – זה גשר לקשר…
קל ופשוט, ויחד עם זאת תורם רבות לאווירה וניכר בתוצאות וברווחיות.

לקביעת שיחת יעוץ בחינם:

    Open chat