תוכנית הבראה לעסק

רוצה לייצר תזרים חיובי בבנקים?

שיהיה לך שקט ורווחה פיננסית בחברה?

להפסיק לפחד לקבל שיחת טלפון מהבנק?

 

בדיוק בשביל זה עושים תוכנית הבראה לעסק

כי לנהל עסק בישראל זה לא דבר פשוט, כל עסק יודע עליות ומורדות, שיכולים להיות כתוצאה מרווחיות נמוכה, קשיים בתזרים המזומנים, קשיים רגשיים, פעולות של מתחרים, ספקים, שינויים במדיניות האשראי, שינוי בשוק בו פועלים, אסטרטגיית מכירה או אסטרטגיות שיווקיות שלא קולעות בול מניהול לקוי של העסק, קושי בניהול עובדים ומגוון רחב של סיבות.

תוכנית הבראה לעסק היא תוכנית בה מגיע איש מקצוע המומחה בייעוץ וליווי לעסקים, עוזר לכם לאבחן את כל התהליכים העסקיים, מנתב לכם את הדרך ועוזר לכם להיות רווחיים הרבה יותר  ולייצר תזרים חיובי ושקט פיננסי– הרי לשם זה התכנסנו.

מה מרוויחים מתוכנית הבראה לעסק

תוכנית הבראה לעסק הינו תהליך ליווי עסקי לכל דבר ועניין אשר מטרתו לעזור לכם להרים את הראש מעל המים, להתחיל להרוויח כסף, ליהנות מן העבודה שלכם ולהגשים את כל המטרות והחלומות שלכם, ואז פשוט לעוף עם שביעות רצון עצומה מהתוצאות העסקיות.

תוכנית הבראה לעסק מתאימה לכל עסק רווחי או לא רווחי כאחד,
מאחר והיא משלבת בתוכה מספר שלבים אשר עוזרים לכל עסק להוציא את המיטב מעצמו.
לכן, אם אתם תוהים האם תוכנית הבראה לעסק מתאימה עבורכם – התשובה היא חד משמעית כן.

מהי תוכנית הבראה לעסקים

מידי שנה אנו עדים לסגירה בלתי מתפשרת של עשרות אלפי עסקים, יחד עם זאת אנו למדים כי רוב העסקים החדשים אינם מצליחים לעבור בהצלחה רבה את שנתם הראשונה וסוגרים את העסק לאחר שנה אחת של ייאוש שמשאירה עבורם לא מעט חובות, תחושת חוסר מסוגלות וחלומות שנמוגו.

בעלי עסקים רבים תוהים האם הם צריכים תוכנית הבראה לעסק או שמא הם יכולים לפתור את הבעיות השונות בעסק שלהם בעצמם.

תכנון נכון של בעל מקצוע מומחה בתחום אשר מצליח להסתכל על כל הנעשה בצורה אובייקטיבית עוזר לקדם את העסק אלפי מונים, לייעל ולשפר את הביצועים החודשיים, להיחלץ מקשיים, לנהל את התהליכים הלוגיסטיים, שיווקיים ותהליכי מכירה בצורה נכונה ולרתום את העובדים להיות חלק בלתי נפרד מן העסק ולהרגיש את תחושת השייכות, כך שבסופו של דבר התוצאות הפיננסיות מורגשות היטב בדוחות הכספיים ובחשבונות הבנק.

מהם ארבעת השלבים העיקריים בתוכנית ההבראה?

עסקים לים ותאגידים רבים מוצאים את עצמם אל מול תזרים מזומנים קטן ועושה רושם כי המגמה הזו רק הולכת ומחריפה משנה לשנה. על מנת למנוע את כל אלו, לעלות על דרך המלך ולבנות תוכנית הבראה לעסק הנוגעת בהיבטים עסקיים, כלכליים ושיווקיים.

 ריכזנו עבורכם בתוכנית ההבראה שלנו במרכז זיו שישה שלבים שיעזרו לכם למקסם את היכולות שלכם ככל הניתן ולהימנע מכניסה לסטטיסטיקה השלילית:

  1. יצירת תמונת מצב פיננסית – קבלה וניתוח דוחות רווח והפסד, תזרים, חובות והתחייבויות, יצירת סדר ושיקוף של מה שקורה הלכה למעשה בחברה.
  2. הבנת המצב הרצוי ויעדי החברה

  3. היכרות ראשונית עם הנפשות הפועלות – אנו ניפגש עם בעלי העסק, מנהלי המחלקות ומנהלים בכירים אחרים בארגון לזיהוי המצב, רצונות, הגורמים למצב, נבצע תיאום ציפיות התחלתי ונבדוק האם ישנה מוטיבציה לשיפור אמיתי וכנה.

  4. הבנת הגורמים והמניעים למצב בחברה – במרוצת השנים הכרנו לא מעט בעלי עסקים אשר חשבו שהם יכולים "להצביע" על הבעיה שגורמת לעסק לא לצמוח ואף מפילה אותו, ברוב הפעמים אותה נקיפת אצבע הגיעה ממקום אמוציונלי ולאו דווקא ממקום מבין ומקצועי. לכן אנחנו מיומנים ואובייקטיבים, נאבחן את העסק על כל היבטיו השונים – תמחור, מחזורי מכירות, הלוואות (בהנחה וקיימות), שירות לקוחות, הכשרה של בעלי מלאכה בעסק, אסטרטגיות שיווקיות, בחינת תהליכי המכירה לצד אסטרטגיית מכירה, הטמעת מערכות טכנולוגיה חדישות ומתקדמות ועוד מגוון רחב של תהליכים.

  5. יצירת תוכנית פעולה להבראת העסק – לאחר שניתחנו את הנעשה בעסק אנו נגבש תוכנית הבראה לעסק על ציר זמן, תוכנית ההבראה מותאמת אישית עבורכם ולצרכים שלכם. במהלך תכנון זה נעבוד על כל התחומים להבראת העסק: פיננסים, ניהוליים, מכירות, שיווק, ניהול עובדים, מבנה ארגוני, היבטים כלכליים, מימונים חוץ בנקאיים, סגירת חובות, יעדים עסקיים בכל אחת מן המחלקות, יעדים אישיים, מחקר שוק, תקציבים, אסטרטגיות מכירה, אסטרטגיות שיווק ושאר ירקות. מטרתה של תוכנית העבודה היא להתוות עבורכם את דרך המלך לצד יישום של אסטרטגיות פעולה להשגת מטרות אלו.

  6. יישום התכנית לצד מעקב וליווי יד ביד לכל אורכה – במרוצת השנים למדנו כי תוכנית הבראה לעסקים היא לא הגורם היחיד שגורם להצלחה של עסק ולהבראתו. תוכנית הבראה לעסקים הוא כלי שאפשר להשתמש בו בצורה נכונה ולקדם את העסק אלפי מונים.
    נעבוד בהתאם לתוכנית העבודה שנכתבה, האסטרטגיות, נבדוק את הדינמיקה העסקית שהשתנה וננתח את הנתונים השונים תוך כדי תנועה ונבצע התאמות בעת הצורך. כך תוכלו להיות תמיד רגועים שיש מישהו שנמצא עבורכם ומספק לכם מעטפת תחת קורת גג אחת.

האם עסק רווחי גם זקוק לתהליך הבראה?

תפקידה של תכנית הבראה היא למנף את הרווחים והתוצאות לרמת ההצלחה הבאה שלכם תוך כדי גיבוש אסטרטגיה, מתן פתרונות יעילים ויצירתיים.

מאחר והמילה "הבראה" נשמעת מעט דרמטית בעלי עסקים רווחיים רבים תוהים האם גם הם זקוקים לתהליך שכזה או שמדובר רק בעסקים אשר נמצאים על סף קריסה.

בימינו, כל עסק קטן, גדול, בינוני, רווחי ולא רווחי צריך לקבל ייעוץ המגיע מגורם אובייקטיבי הבוחן את כל התהליכים העסקיים ומייעל אותם ואת התוצאות הכספיות.

קרוב לוודאי שאתם רווחיים אך מה שאתם עדיין לא יודעים הוא שאתם לא קרובים ל20% מן מימוש הפוטנציאל שלכם – הן ברמת תזרים המזומנים, הן ברמת התחרותיות, מספר הלקוחות, אסטרטגיית המכירות ואסטרטגיית השיווק. 

עולם העסקים נופל וקם על עשרות סוגים שונים של תהליכים, דרך תהליך הבראה תוכלו לייעל את התהליכים העסקיים שלכם ולקדם את העסק שלכם אלפי מונים.

לפיכך, כל עסק רווחי באשר הוא יכול, צריך ואף זקוק לתהליך הבראה בו יבחנו כל הנקודות השונות בעסק ויעזרו לו למצות את הפוטנציאל הכלכלי והעסקי הטמון בו. 

מדוע חשוב לפנות ליועץ עסקי להבראת העסק?

בעלי עסקים רבים, קטנים וגדולים כאחד תוהים האם כדאי להם לפנות אל יועץ עסקי להבראת עסק והאם הם נמצאים במקום בו הם צריכים הלכה למעשה לפנות אל אותו יועץ. 

אם הגעתם למצב בו אתם חושבים על ייעוץ אנו מניחים שניסיתם אין ספור פעולות מגוונות לשם חילוץ העסק מהקשיים אליו הוא הגיע ו/או במטרה לקדם אותו אלפי מונים. יחד עם זאת אתם מרגישים כי אותם פעולות לאו דווקא הניבו פירות.

כאשר אנחנו מדברים על ניהול עסק אנו מדברים על מגוון רחב של תהליכים אשר צריכים להתבצע בו זמנית. יכולים להיות מספר רב של גורמים אשר בגללם אתם מרגישים שהעסק שלכם לא מצליח, נתקע ו/או נמצא בגרעון תקציבי – אלו יכולים להיות ניהול פיננסי לא נכון, כישורי ניהול לוקים בחסר, צוותי עבודה ללא הכשרות נכונות, בעיות תזרים, בעיות במחלקות שונות בעסק לרבות מחלקות לוגיסטיות, מחלקות גבייה, מכירות, אסטרטגיות שיווק ועוד מגוון רחב של בעיות אפשרות.

במרוצת השנים פגשנו לא מעט בעלי עסקים שידעו להצביע על בעיה בעסק אך לא ידעו להצביע מה היא הבעיה, לאבחן אותה ולתת לה תשובה – במצבים כאלו אנו יותר ממליצים לכם לגשת אל יועץ עסקי לשם הבראת העסק שלכם.

יועץ עסקי הינו בעל מקצוע בעל כל הכישורים הפיננסים, ההשכלה הכלכלית וכישורי הניהול ההכרחיים על מנת לאבחן את העסק שלכם בצורה אובייקטיבית ולהבין מה הם המכשולים שמונעים ממכם להצליח כמו שאתם רוצים. דרך יועץ עסקי ניתן לקדם את העסק אלפי מונים ולפעול כל הדרך עד הבראת העסק.

למה מומלץ לבחור במרכז זיו?

לילך זיו, היא רואת חשבון בעלת ניסיון של הבראת עסקים החל משנת 2004, בשלב מיומנויות רחבות הן פיננסיות, הן אימוניות, הן בעולם שיווק ומכירות והתנהלות ארגונית היא מצליחה לחלץ בצורה מקצועית, קצרה ומהנה מהבוץ ולהוביל עסקים וחברות לשלב הבא שמעניק רווח ורווחה.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל אלפי לקוחות שכבר בחרו נכון,

חבל לדשדש, ממליצים לעשות את הצעד הראשון ולקפוץ לשלב הבא ולהצטרף לאלפי לקוחות שהצליחו.

 

 

 

יכול לעניין אותך גם:

יועצת ארגונית

יועצת ארגונית

חובה לייצר בחברה -ניהול נכון יותר, עבודת צוות טובה, מוטיבציה גבוהה, ארגון מסודר בעל הרגלים ותשתיות המניבות תוצאות לאורך שנים זאת ניתן באמצעות יועצת ארגונית טובה עם ניסיון.

קרא עוד »

מודל לניהול כעסים בעסק משפחתי ובמערכות יחסים

מערכות היחסים בעסק משפחתי מורכבות הרבה יותר מאשר בעסק רגיל. מתעוררים קונפליקטים, שהמקור שלהם עמוק ולא בהכרח קשור ישירות לעסק.
ניהול הכעסים ופתרונם הכרחיים אם רוצים לשמור הן על העסק והן על המשפחה.
המודל "גשר הניצחון", המובא במאמר זה, מתאים גם לטיפול בכעסים במערכות יחסים במשפחה ובזוגיות.

קרא עוד »

ליווי עסקי

מרכז זיו, צוות של מומחים, מעניקים ליווי עסקי מקצועי המסייע לקידום עסקים וחברות. באמצעות שיטת עבודה ייחודית במגוון נושאים הנדרשים להגדלת הרווחים והתוצאות.

קרא עוד »
דילוג לתוכן