סיפור הצלחתו של אמן הבלונים שהתעוור רן ניטקה

 הבן אדם התעוור ביום אחד!

הוא עובד בבלונים הפקות בלונים ענקיות

פתאום הוא לא רואה

הוא לא רואה את היצירה שלו

הוא לא יכול לייצר שום דבר….


הוא הגיע אליי למשרד כל מה שהוא רצה זה למות

לתלות את עצמו על איזה עץ

ואני חיפשתי איך לתלות לו נדנדה על אותו עץ

ולדחוף אותו קצת קצת כדי שהוא יצליח להגשים את עצמו


הוא רק רצה למות

הוא בכה הוא ייבב לי במשרד

אבל מאותם מפגשים

הבן אדם הצליח להרים הרצאות

והצליח בעסק הפקות בלונים בקנה מידה בינלאומי!


הבן אדם פשוט הצליח

בזכות זה ששאלתי אותו מה החלומות שלו

ומצאנו יחד את הכוחות.


אז אחרי חמש שנים בדיוק לאותו אירוע מכונן והעיוורון שלו,

אנחנו נפגשים

לשיחה מרגשת

על מה קרה לו מאז

ומה עזר לו לנצח את כל הקשיים.


אז תצטרפו אלי,

כי אם הוא הצליח

גם אתם יכולים להצליח בכל מה שתרצו!

מה זה הכישלונות או הקשיים שלנו לעומת עיוורון ביום אחד?


כנסו לקישור המצורף כאן כדי לשמוע את הפודקאסט המרגש

עם בן אדם מעורר השראה-

רן ניטקה


שיחה מרגשת עם רן על סיפור חייו

ועל הדרך להצלחה שעבר יחד איתי

בליווי אישי.


קצת על התמדה..

סיפורו של רן, אומן בלונים עיוור, הוא עדות לכוח האמונה וההתמדה.
כשרן איבד את ראייתו עקב מחלה, אנשים רבים חשבו שהקריירה שלו כאומן בלונים הסתיימה.
אבל רן סירב לוותר על התשוקה שלו, ובעזרת יועצת עסקית ומנטורית הוא מצא דרך להמשיך וליצור הפקות בלונים מדהימות למרות העיוורון שלו.

המסע של רן לא היה קל.
הוא התמודד עם אתגרים רבים בדרך, ביניהם אובדן הראייה והצורך להתאים את מלאכתו למציאות החדשה שלו. אבל בכל זה, הוא מעולם לא איבד את האמון בעצמו או ביכולותיו. הוא המשיך לעבוד קשה, ללמוד מיומנויות חדשות ולדחוף את עצמו ליצור הפקות בלונים מדהימות עוד יותר.

יש לו עסק משגשג והוא ידוע בכל העולם בזכות יצירות הבלונים המדהימות שלו.
אבל יותר מזה, הוא מהווה השראה לכולנו המתמודדים עם אתגרים בחיינו.

הסיפור שלו מראה לנו שבעזרת אמונה והתמדה נוכל להתגבר גם על המכשולים הקשים ביותר ולהגשים את החלומות שלנו.
במרכז זיו אנחנו, מאמינים בכוחה של אמונה והתמדה. אנו מחויבים לעזור ללקוחותינו להתגבר על האתגרים שלהם ולהשיג את מטרותיהם, לא משנה באילו מכשולים הם עלולים להתמודד. בין אם אתם פותחים עסק חדש, מתמודדים עם מצב אישי קשה, או סתם מחפשים לשפר את חייכם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל שלב. אז אם אתם מרגישים תקועים או מוצפים, זכרו את הסיפור של רן ואת כוחה של האמונה וההתמדה. עם הלך הרוח הנכון והתמיכה הנכונה, הכל אפשרי!!!!!

התמדה היא מרכיב מרכזי בהשגת הצלחה בחיים. זוהי היכולת להמשיך גם כשהדברים מתקשים, לדחוף דרך מכשולים ואתגרים, ולהישאר ממוקדים במטרות שלך, לא משנה מה.

אבל איך מפתחים התמדה? איך אתה ממשיך כשנראה שהכל פועל נגדך? אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לפתח התמדה הוא לטפח חשיבה חיובית. זה אומר להתמקד בדברים שאתה יכול לשלוט בהם, במקום להתעכב על הדברים שאתה לא יכול. זה אומר לחפש את ההזדמנויות בכל אתגר, ולא רק לראות את המכשולים. וזה אומר להאמין בעצמך וביכולות שלך, גם כשאחרים מפקפקים בך.
מפתח נוסף להתמדה הוא להגדיר יעדים ריאליים ולפרק אותם לשלבים ניתנים לניהול. כשיש לך תוכנית ברורה למה אתה רוצה להשיג, קל יותר להישאר ממוקד ומוטיבציה. וכשאתה מפרק את המטרות שלך לצעדים קטנים יותר, קל יותר להתקדם ולראות את התוצאות של המאמצים שלך.
לבסוף, חשוב להקיף את עצמך באנשים חיוביים ותומכים. כשיש לך רשת חזקה של חברים, משפחה ומדריכים שמאמינים בך ובמטרות שלך, קל יותר לשמור על מוטיבציה ולהתמיד בזמנים קשים. אנשים אלה יכולים לספק עידוד, עצות ותמיכה כאשר אתה הכי צריך את זה, ויכולים לעזור לך להישאר על המסלול גם כשהדברים מתקשים.

אנחנו מבינים את החשיבות של התמדה בהשגת הצלחה. זו הסיבה שאנו מחויבים לעזור ללקוחותינו לפתח את הלך הרוח, הכישורים ורשת התמיכה שהם צריכים כדי להתגבר על אתגרים ולהשיג את מטרותיהם. בין אם אתם פותחים עסק חדש, מתמודדים עם מצב אישי קשה, או סתם מחפשים לשפר את חייכם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל שלב. אז אם אתם מתקשים להתמיד, זכרו שאפשר להתגבר גם על המכשולים הקשים ביותר. על ידי טיפוח חשיבה חיובית, הצבת יעדים ריאליים והקפת עצמך באנשים תומכים, אתה יכול לפתח את החוסן והנחישות הדרושים לך כדי להגשים את החלומות שלך.

יכול לעניין אותך גם:

מנהל פיתוח עסקי

מנהל פיתוח עסקי, בטח היית רוצה לפתח את העסק, להקפיץ צעד קדימה ולייצר רווחיות גבוהה יותר ויתרון על המתחרים! פיתוח עסקי נכון + יועץ עסקי

קרא עוד »

פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים מנצח, כלי ניהול מתקדמים, שיגרמו לעובדים שלכם לשתף פעולה, לעבוד כמו שצריך, לעמוד ביעדים שלהם ולהשיג את המטרות שלך! למנהלים שרוצים להתעסק פחות

קרא עוד »
דילוג לתוכן